tisdag 13 januari 2009

Tjugondedag knut

Missade visst att det är tjugondedagknut idag. Granen har jag ju slängt ut för länge sedan men i alla fall. Idag tog jag mig lite ledigt igen. Investerade i en klänning med hjälp av min syster. Hon kan ju det där med kläder kan man säga. Hon hittade massor med söta klänningar till mig. Köpte en och är så nöjd!! Hittade ett par andra också, men de får jag ta när jag har fått lite lön. Det är konstigt att jag är så konservativ när det gäller affärer. När jag ska handla kläder tittar jag mest i de vanliga affärerna, dvs de stora kedjorna som funnits sen jag föddes. Idag handlade jag på en butik som heter Joy! Kändes busigt.

Sitter o lyssnar på ABBA medan barnen leker. Ibland känns livet skönt som tusan. Har promenerat min timme med stavar, solat och varit en sväng på gymet idag. En bra dag. Ska nog lyckas få till "Beach-09"

1 kommentar:

  1. Låter härligt! Inte för att jag själv längtar till ett gym. Men den där känslan efteråt är obetalbar! Själv håller jag mig för tillfället till enstaka yogaövningar på vardagsrumsgolvet! (Nångång ska det bli ändring på det med.. eller iaf tillägg till det...)

    SvaraRadera