måndag 26 januari 2009

Äntligen fullt i kylen!

Hurra hurra hurra, så kom så äntligen pengar in på mitt konto. Mot stormarknader och IKEA men först en tur till min Vfu skola och låna en bok av min handledare. När jag skulle därifrån ville inte bilen.... PAPPA! 30 min senare kommer en leende pappa. Kopplar på startkablar men innan han sätter på den sista bestämmer han sig för att provstarta bilen och den jä***n går igång!! Typiskt. IKEA nästa med ABBA på hög volym: "like a roller in the ocean, life is motion move on, like a wind that's always blowing, move on..." Ibland blir det nästan lite religiöst när jag diggar, ruskigt sentimental, undrar om det är meningen med livet, eller är det kanske då, när man är sentimental som livet känns på riktigt? Hur som helst så tittar jag en extra gång i kylen innan jag går och sover ikväll ;-) Oh vad mysigt när det är fullt!


Ny orkidé hittades på IKEA, den e grym! Bladen är ett konstverk i sig.

2 kommentarer:

  1. Det är ju bara härligt att digga så där i bilen. Sjunga precis så höööögt som man kan!

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det känns!
    Jaja, mataffaren.se kom förra veckan med 12 kassar mat, och det var ju välkommet, men nu...
    Ser inte det här härligt ut??

    SvaraRadera