fredag 16 januari 2009

Nya tag på måndag.

Så var då denna termin slut och nästa börjar på måndag. Skönt. Har hunnit allt jag skulle idag. Har gått min promenad, åkt till su och haft min handledning eller vad det var, varit på gymet och tränat och solat mina friska fem minuter. Promenerade hem från sockenplan och åt min matlåda. Satte på en film och somnade framför filmen efter ca 20 minuter. Sååå trött. Detta trots att det var en rolig och underhållande film med John Cleese. The Holy Grail, är ju superkul men på något vis fungerar jag dåligt med filmer, somnar för det mesta. Kanske sitter/ligger för skönt? Har börjat överväga pinnstolar, men jag somnade på till kalle anka på julafton och då satt jag på en av köksstolarna..

Nu gäller det bara att pigga på sig inför kvällen. Har blivit bjuden på middag!! Min väninna har bjudit in mig, vilken lycka! Funderar på om jag ska lura ut henne på stan en sväng:-) Det behöver ju inte bli så dyrt. (eller hur ;-))

1 kommentar: