måndag 5 januari 2009

Nu jäklar är det dags igen, en ny blogg o ett nytt liv, eller nåt. Jag är upprörd över mycket o kan tänka mig att vädra både det ena och det andra. Har insett att de kommer att bebygga min bakgård... kommer inte undan, de har sju olika förslag. I nåt av förslagen noterade jag att de hade byggt över mitt hus. Får man en massa sköna pengar att köpa ny lägenhet för då? Jag vill ha en fyra eller ett hus. Ska fråga Kristina Alvendahl, hon verkar ju var den som har koll på det. Har nu städat lägenheten, tvättat, fixat blogg, börjat virka igen och gjort i princip allt jag kunnat komma på för att slippa plugga till tentan jag har på torsdag. Syntax, vem behöver det? Semantics... finns det nåt mer trist? Jag får nog göra den här tentan en tredje gång. Det är kanske bra, slipper jag släppa engelskan helt. Vill ju gärna hålla kontakten med min engelska. Min kära vän i England, Dennis, ska snart släppa sin bok. Det blir tok spännande att se hur det går. Jag tror att många kommer vilja läsa den. Ett hett ämne, Jesus hemliga år... ska se om jag kan lägga till en länk till hans hemsida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar