måndag 11 februari 2013

Sjunde dagen

Gud vilade på sjunde dagen, men min sjunde dag infinner sig på en måndag så jag får strävsamt jobba vidare. Transkade halvmatt till jobbet i nysnö och belönade mig med en god frukost! En färdigblandad lyxsmoothie. Pigg som tusan jobbade jag på. Det känns som om hjärnkontoret fungerar bättre nu.

Till lunch blev det en mysig tomatsoppa kryddad med extra dragon. Tomatsoppan är helt ok så den ska jag nog äta fler gånger. Efter jobbet tränade jag en sväng och glömde förstås min shaker på träningslokalen. Jag blir så entusiastisk när jag är där att jag glömmer bort vissa saker. Jag får traska dit imorgon igen, kanske passa på att träna en sväng till!!

Vägde mig, kan inte låta bli när jag ser en våg. Ett halvt kilo lättare sen igår, GÖTT! Nu är det bara 10 kilo kvar. Om jag nu ska gå ner så mycket som jag planerat. Träffade en medmotionär på träningen idag. Hon är 2 cm kortare än jag och hennes målvikt är 2 kg över min målvikt. Jag tänker att om jag byter målvikt till 70kg är det bara åtta kilo kvar!!

Provade lite kläder när jag kom hem och fick på mig mina Filippa K jeans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar