onsdag 20 februari 2013

Invägning

Gårdagen var en trött historia, jag förstår inte hur man kan vara så trött! Gick i alla fall till träningen trots att jag grubblade mycket på hur jag skulle orka gå hem efteråt. Det visade sig att det gick, men långsamt...

Idag kände jag mig piggare. Inte superpigg men helt ok. Efter jobbet var det viktmöte med tillhörande invägning. Hann träna innan mötet och vågen i omklädningsrummet visade 76.1kg. Träningen gick trögt i början men jag kom igång och på slutet tog jag i riktigt ordentligt. Det var skönt att träna idag, första gången på ett par veckor det är så. Min gamla scoutledar kompis sa "man får snart använda förstoringsglas för att se dig". Det gladde mig.

Viktmöte inleddes med invägning... Vågen visade 74,6 kg. Det innebär att jag gått ner 6 kg på två veckor! Helt osannolikt. Är så lycklig! Äntligen!!! Nu börjar livet! (Snart iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar