lördag 23 februari 2013

Lördag

Så har jag genomlevt ett gäng frestelser idag igen. Helger är riktigt svåra. Min systerdotter fyllde ett år i torsdags och då när jag var där tog jag på mig att baka tårtor till släktkalaset idag. Pinocchiotårta är klurigt att baka, särskilt om man ska ha den dagen efter. Till slut fick vi till det i alla fall. Goda kakor i massor fick mig att fuska lite...åt en jordgubbe, två hallon och ett blåbär.... Just när jag trodde faran var över beställdes det upp Pizzor!! Galet sugen och hungerkänslorna galopperade!! Det var tufft men jag värmde på min tomatsoppa och mös med den..

Två dagar kvar av denna svält diet och imorgon är det släktkalas på restaurang, men jag har aviserat min diet så jag håller mig till mineralvatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar