lördag 16 februari 2013

Äntligen helg

Så gick en arbetsvecka och jag konstaterar att jag faktiskt överlevt på bara 600 kalorier om dagen. Det är ju inte bara sol men belöningen överglänser allt! Släpade mig till träningen bara för att få väga mig igår. Vilken känsla när den visar ett kilo mindre än för två dagar sedan! Har gott hopp om att ha gått ner 10kg när dessa tre fasteveckor är över. 21 x 0,5 kg blir ju 10,5 kg!! Då är det bara 3 kg kvar till de 68 kg jag siktar mot.

Igår kväll när jag tittade mig i spegel. Såg jag för första gången på 16 år tjejen som jag saknat så länge. Känslan var obeskrivlig. Nu känner jag mig mer peppad än någonsin! Det kommer att hjälpa mig inför kvällens utmaning: middags bjudning. Tydligen ska det serveras burgundisk gryta. Jag tar med tomatsoppa, den är nog mest lik grytan som serveras. Att dricka till blir en Loka päron tror jag. Lite ciderkänsla...NOT! Ja ja nu ska jag städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar