tisdag 3 februari 2009

Upp o hoppa!

Nu har det gått två månader av latmans fasoner! Nu är det dags att ta tag i träningen! Vet inte riktigt vart min motivation tog vägen. Var så duktig och solade och tränade. Nu händer ingenting. Men! Idag när jag bokade om instruktionstiden på gymet så pratade jag med tjejen som ska instruera mig, hon lät så positiv! Connektade direkt, hon grejade så jag kan få instruktionen på söndag istället! Hurra! Hon lovade att sparka igång mig, hoppas hon har starka ben, för jag är nog rätt svårsparkad. Återkommer i ärendet.

2 kommentarer:

  1. Wow.... Kan inte annat än gratulera till att Inspirationen råkar ha korsat din väg nu!
    Själv är jag lite kluven, både längtar efter den och är lite rädd för den...
    Den går ju så bra som det går nu ;-)
    Fast nä, lite mer hurt och flås skulle nog inte skada.

    Så nu lägger jag mig strax med en öl i bubbelpoolen på Centralbadet - och nyttjar INTE möjligheten att gå in till deras gym på samma inträdesbiljett!

    SvaraRadera