onsdag 18 februari 2009

Munta

Idag var det muntlig examination. Jag blir helt låst när jag vet att jag blir bedömd. Den vanliga svadan känns mkt långt borta och det jag säger blir snurrigt. Jag tror jag klarade mig iaf. Efter den var det dags för lite handledning. Ska försöka klura ut vad jag ska skriva om. Hade ingen aning innan, men efter samtalet med handledaren har jag fått ett hum om vad jag vill titta på. Helt super bra handlederska! Fick också reda på att vår examinator blir Gunilla Molloy... oj voj, det känns nervöst som tusan, tänk att bli examinerad av en person som man verkligen har respekt för. Det blir spännande värre.



Scoutmöte på det, hann inte hem o byta om och inte hann jag äta hemma heller, köpte en kyckling och potatissallad på hemköp, nyttigt nyttigt, tur att vi ska ut och gå imorgon bitti!



Igår skulle jag plugga och då sydde jag klart min väska... tänk så det kan bli! Marimekko goes Scottish! Sydde av två kjolar, ett par byxor och två skärp. Mkt nöjd med resultatet. Ingen annan som har en likadan!


2 kommentarer:

  1. Vilken fin väska - så kreativ du är :).
    Tack för din kommentar. Alltid lite nervöst när man lämnar ut sig så. Därför känns det extra kul att höra dina ord. Det är även skönt att höra att andra befinner sig i samma situation. Det är en tröst i det! Jag kommer nog inte byta placering, ger inte upp så lätt ;). Men vi får väl se vad som händer framöver. Nu är snart två av fyra veckor avklarade - längtar tillbaka till skolan!

    SvaraRadera
  2. Håller tummen för muntan!

    Cool bag!

    SvaraRadera