fredag 7 maj 2010

Vinden har vänt

Trots en molnig motvindsfärd från Solna till Årsta så skiner solen i mitt bröst! Livet känns så hoppfullt och framtiden ligger framför mig som ett oskrivet blad fullt med möjligheter. Har börjat titta lite på lägenhet. Har lovat mig själv ett eget sovrum innan jag är 40 och det närmar sig så sakteliga....

Idag på förmiddagen ringde de från skolan där jag vikarierade häromdagen och undrade om jag ville rycka in igen. Det känns hoppfullt.

Utanför min lägenhet har lady Gaga parkerat alla sina trailers. Jag kom hem och kliade mig frågande i huvudet när jag såg det 20-tal trailers med texten Fly by Nite som står utanför på gamla Årstalänken. Barnens far kom förbi och då diskuterade vi dessa, han frågade om det kanske är nåt på g i globen och det är det ju... Slutsatsen blir att det är Lady Gagas trailers. Det blir nog en enastående show med all den utrustning som alla dessa trailers har transporterat. Blir nästan lite sugen att se spektaklet, men bara nästan. Ikväll är det ju simträning för minstingen och den vill jag inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar