tisdag 11 augusti 2009

Livet ler

Nu har jag kommit gång igen med mitt motionerande, har gått i en vecka och det känns så befriande!! Har konsulterat måttbandet och konstaterat att jag gått upp alla mina 6 cm i midjan som jag hade gjort mig av med i vintras... Nu har jag 13 glada centimetrar att bekämpa, behåller nog gymkortet på mitt autogiro..

Idag är det träff med handledare och eventuell slakt av uppsats, men går det inte så rullar livet på ändå gissar jag, min stresströskel är relativt hög just nu. Hakuna matata! Sen jag träffade min kära vän i mars så får man använda styltor för att komma över den tröskeln.

2 kommentarer:

  1. Låter underbart med din Goliat-tröskel!!

    Men - hur gick det med slakten?!?!

    SvaraRadera
  2. Den blidde uppskjuten!! Hurra! Det blir opponent och examinator som får stå för den...

    SvaraRadera