tisdag 19 maj 2009

Transkribering

Sitter här och ska sätta igång med den sista transkriberingen. Det är riktigt jobbigt att transkribera, men igår var jag på handledarträff och då sa min handledare att jag är för nogrann, detta innebär att det kommer gå fortare nu!! Tänk om hon varit lite bättre på att kommunicera.. tänk om jag varit lite mer på.. då hade jag kanske blivit klar i tid! Nu har vi kommit överrens om att jag ska opponera min uppsats i Augusti men att jag ska skriva klart den nu, så den är klar innan sommaren. Det känns som en skön medelväg. Jag har fått hjälp av en otrolig väninna som ska transkribera en av intervjuerna.. där tjänade jag fyra timmar! Nu får jag inte skolka från skolarbetet längre.. måste beta av dessa förbaskade intervjuer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar